hanyalah OMONGAN KOSONG yang dapat aku luahkan
'make it different'


Tuesday, June 7, 2011

motorKU kapcaiKU hidupKU C70KU

setelah separuh abad 'superbike' aku steady di dunia. aku baru separuh abad menggunakannya. tapi memang lah nak kata kan. bukan SUPERBIKE just kupcaibike[heritage transport]. haha. ni aku nak story pasal moto aku. haha.
lepas aku x-cident after years at 2010. aku hantar lah bengkel nak repair kasi habis + touch-up lagi. hehe.
then lepas sebulan dua aku pakai moto nie kene curi dah coz diorang jeles ngan sport rims 7 bilah stroke aku. )RIDE IT! USA (RMx99.00) [teka lah berapa-haha!]. lepas seminggu polis ronda jumpa moto aku kat area muar(bkt. pasir). aku datang lah nak ambik moto aku. sekali tengok CEPOTYEM aku je hilang yang lain tak nak amik. tapi si pencuri tu tukar dengan rim besi AAP[original honda]. kira trade in aku rugi lah. grrr. . . =|

masa nie baru lepas dapat. burokkk!!
[p/s: no plat depan pon tak pasang lagi. haha]

then lepas sebulan dpat moto nie aku men gila jap[modified engine n bla3(upgrade skit!!]
peringatan aku bukan rempit yang tak ikut undang2! tq. nampak helmet kat seat aku tuh!! hehe.

sampai sekarang aku stay je ngan moto nie. sayang lol!
then aku rasa nak upgrade lagi & touch up lagi. hehe
aku nak buat mcm2 lah. antara nya?

nak spray@cat hitam metallic.


nak pasang disk brake belakang. =P

dan ini juga! tapi warna hijau lah. hehe.





CONTINUE. .

No comments:

Post a Comment