hanyalah OMONGAN KOSONG yang dapat aku luahkan
'make it different'


Friday, May 20, 2011

con.F.U.S.E

Assalammualaikum w.b.t & selamat pagi,tengah hari,petang, dan malam kepada semua blogger yang aku kenal dan mungkin juga baru kenal. pembuka bicara aku ucapkan pada korang semua yang sedang beristirehat ataupun sedang bekerja ya. yang sebenarnya aku dah tak tau nak post apa kat blog aku ni. berkecamuk dalam fikiran aku. orang JAWA kat 'kesuer'. arek ngomong nge ora ngerti seng ngarep temen2 yang nyong kenal. dok opo lah eak. (harap tanya kalau tak faham). hohohohoh. sekian. . =]
p/s: kalau aku rajin nanti aku post yang terbaek ye!