hanyalah OMONGAN KOSONG yang dapat aku luahkan
'make it different'


Sunday, April 24, 2011

special dedication for Classmate!

salam jabat kanan bertemu kembar. memberi kepada, ikhlas menerima. Assalammualaikum w.b.t. kepada semua classmate yang amat aku hormati especially pada yang tua. hehehe. jangan mara ye WNM. ngeee~! bermula pada hari pertama aku kenali korang, agak renggang aku nak berkenalan, tapi tak mengapa aku peramah orangnya+sukeesukii.(masuk air). bermula subjek pertama & terakhir dari awal semester sampai lah akhir semester. aku tetap macam ni. (:
Yang sebenarnya aku nak wat ucapan khas untuk korang semua.hehe
1st - AKU NAK MINTA MAAF DARI HUJUNG JARI KORANG DAN SAMPAIKAN DI HATI KORANG YANG MURNI TU. harap sesangat!
2nd - DOAKAN AKU AGAR TETAP INGIN BELAJAR HINGGA KEMUNCAK DESTINASIKU.
3rd - HARAP JANGAN RINDU-RINDUAN YE. ADA REZEKI KITA JUMPA NANTI.
4th - GOOD LUCK PADA KORANG YANG DAH BERUSAHA SEDAYA SETINGKAT SETINGGI PUNCAK MENARA KAWALAN RADIO.
hehehe.
5th - YANG PENTING! JANGAN LUPA KAWAN WALAUPUN ANTARA KITA ADA YANG BERMUSUHAN!
ingat kan diri sendiri. jangan cuba selingkuh! aku harap pada korang! k. .see yaw!
LOVE YOU ALL SO MUCH! <3

  by Nabil | KUMAH
eSRian

No comments:

Post a Comment