hanyalah OMONGAN KOSONG yang dapat aku luahkan
'make it different'


Monday, January 31, 2011

sekitar banjir di SEGAMAT

whoa!!
korang dah baca belum BH hari ni.seronok beb! banjir kat segamat.fully loaded dengan air sungai. haha. walau bagaimana pun hari ni kat tempat aku hujan dah berhenti tapi langit tetap mendung. tak tahu lah malam ni sambung hujan balik ke kan. at least sempat lah aku nak keringkan baju yang 2 hari tak kering-kering lagi ni. sedih tau! kui3. minta lah sangat-sangat korang yang stay area segamat tu post kat aku gambar latest banjir. aku harap sangat. gambar yang kat bawah ni pun ihsan dari seorang insan yang baik hati nak SHARE gambar dengan aku. tennkiuuu sesangat. mari kita sama-sama selongkar keadaan segamat. hehe

safety first(KHI beb!)haha.
payung dah tak beri harapan dah~
basah ku kuyup ku!
whoa! paras bahaya ni. jangan main air ya~
aku tetap segar di sini. hijau nya daun~ indah!
how can i go to SECRET RECIPE?!! huwaaa~ 
jalan di tepian sungai segamat. beware!
KL & JB! huwaaa~ camne nak balik!
where's the way?

aiya! wa mau raya ma~ tapi banjir lo?!!
jeti di tepi jalan? jom menjala~ haha!
Happy Chinese New Year! Gong Xi Fat Choi!
(oh! tidak limau~)

No comments:

Post a Comment